لوگو برزین الکترونیک

برزین الکترونیک

تعمیرات تخصصی اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق

05136094055

09156506148

مشهد

سیدرضی44 پلاک353

اتوماسیون صنعتی چیست؟,کجا میتوان آن را تعمیر کرد ؟

دسته بندی مقالات

اتوماسیون صنعتی چیست؟,کجا میتوان آن را تعمیر کرد ؟
کمی درباره اتوماسیون صنعتی و چگونه به وجود آمدن این صنعت بخوانید.در تیم برزین الکترونیک تعمیر اتوماسیون صنعتی نیز انجام میشود و درباره این تیم هم بدانید.
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما درا دامه مطلب همراه باشید.

اتوماسیون صنعتی خود را کجا تعمیر کنید ؟

تعمیر اتوماسیون صنعتی مهارت بالایی در حوزه تعمیرات میخواهد.

این بدان معنی نیست که هیچ کس نمیتواند تعمیر خط تولید اتوماسیون شما را عیب یابی و حل مشکل کند.

اما تعمیر خط اتوماسیون صنعتی نیاز به تیمی متخصص در این زمینه بوده تا عیب یابی اصلی اتوماسیون صنعتی شمارا انجام داده,با جایگزین کردن قطعات معیوب مشکل اتوماسیون شمارا حل کند.

درباره برزین الکترونیک بیشتر بخوانید.

منبع Definition Industrial Automation

اتوماسیون صنعتی به صورت کلی

اتوماسیون صنعتی استفاده از فناوری هایی مانند نرم افزار کامپیوتری و رباتیک برای کنترل ماشین آلات و فرآیندهایی است که جایگزین انسان در انجام وظایف خاص می شود.

این کارکردها عمدتاً بر تولید، کنترل کیفیت و فرآیندهای جابجایی مواد متمرکز هستند. اهداف اولیه اتوماسیون صنعتی بر افزایش بهره وری از طریق افزایش ساعات کار و کاهش هزینه های نگهداری نیروی انسانی بزرگ متمرکز بود. این اهداف به تدریج تغییر کرده اند و اکنون بیشتر بر بهبود کیفیت و انعطاف پذیری متمرکز شده اند.

مثالی درباره اتوماسیون صنعتی

برای مثال، ماشین‌های خودکار می‌توانند پیستون‌هایی را با نرخ خطای 0.00001% در موتور خودرو نصب کنند، در مقایسه با میزان خطای دستی 1-1.5%. فرآیندهای تولید در صورت خودکار شدن می‌توانند انعطاف‌پذیرتر باشند، زیرا ربات‌ها را می‌توان برای انجام یک کار جدید سریع‌تر از آموزش کارگران برنامه‌ریزی کرد.

خطوط تولید همچنین می توانند برای کارگران ایمن تر شوند، زمانی که روبات ها در خطرناک ترین شرایط مستقر شوند.

معایب اصلی اتوماسیون صنعتی، سرمایه گذاری اولیه بالای مورد نیاز برای تغییر به خطوط تولید خودکار و هزینه های مربوط به آموزش کارکنان برای کار با تجهیزات است.

یکی دیگر از معایب تأثیر اجتماعی بالقوه است:

بسیاری از کارگران در مورد امنیت شغلی احساس نگرانی می کنند زیرا اتوماسیون ممکن است مهارت ها، تحصیلات و تجربیات آنها را غیرضروری کند.

اتوماسیون صنعتی و انقلاب صنعتی 4

اتوماسیون صنعتی اغلب با “انقلاب صنعتی 4″ همراه است که به عنوان صنعت 4.0 نیز شناخته می شود، که شامل پیشرفت اینترنت صنعتی اشیا (IIoT) نیز می شود. Industry 4.0 با IIot و نرم‌افزار و سخت‌افزار صنعتی برای بهبود فرآیندهای تولید از طریق دستگاه‌های مجهز به اینترنت کار می‌کند و در حالت ایده‌آل، پلتفرم تولیدی قابل اطمینان‌تر، سازگارتر و کارآمدتر ایجاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *