لوگو برزین الکترونیک

برزین الکترونیک

تعمیرات اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق

05136094055

09156506148

مشهد

سیدرضی44 پلاک353

تعمیر اینورتر لنزه Lenze مدل EVS9326-ES با توان 18.5 کیلو وات

تعمیر برد الکترونیکی اینورترلنزه Lenze
تعمیر اینورتر لنزه Lenze مدل EVS9326-ESV004 با توان 18.5 کیلو وات
تعمیر  درایو های  لنز Lenze DRIVE شامل :
تعمیر  درایو های  لنز   سری 8200 Lenze DRIVE AC
تعمیر  درایو های  لنز سری 8300 Lenze DRIVE AC
تعمیر  درایو های  لنز سری 8400 Lenze DRIVE AC​
تعمیر  سافت استارت LENZE SOFT STAR
تعمیر  سروو موتورلنز LENZE SERVO MOTORE

تعمیر اینورتر لنزه Lenze مدل EVS9326-ES با توان 18.5 کیلو وات

تعمیر اینورتر لنزه، مبدل فرکانس یک عنصر بسیار مهم سیستم های صنعتی است. بیش از 70 سال است که لنز تولید محصولات با کیفیت و پرمصرفی را در سراسر جهان تولید می کند ، مبدل ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

سری درایوهای Lenze

اینورترهای فرکانس لنز با توجه به نوع نصب، به دو دسته تقسیم می شوند. قابل نصب در کابینت یا مستقیم بر روی موتور است. محبوب ترین محصولات برند عبارتند از:

     lenze 9300

     lenze 8600

     لنز 9220

     lenze esv

     lenze ecv

سیستم های fvd Lenze با سخت ترین کارها با موفقیت کنار می آیند.

اینورتر فرکانس Lenze برای نصب موتور:

این سری از مبدل های فرکانس lenze تا حد امکان به خطوط کار نزدیک شده اند. می توان مستقیم بر روی موتوریا دیوار نصب کرد.

دستگاه های این سری ابعاد کمی دارند که امکان استفاده از آن‌ها را در فضای محدود فراهم می کند. درایو Lenze ac tech همچنین با درجه حفاظتی بسیار بالا ، که می تواند به طور قابل توجهی عمر سرویس را در شرایط سخت تولید افزایش دهد.

این گروه شامل سه سری است:

    اینورتر فرکانس 8400 محافظ. مبدل هایی با سیستم ارتباطی یکپارچه، مناسب برای نصب دیوار.

    اینورتر فرکانس 8400 motec. درایوهایی که می توانند کاملاً با کار در نقاله ها، پمپ ها و سیستم های تهویه کاملاً کنار بیایند. هم در موتور و هم بر روی دیوار قابل نصب است.

    اینورتر فرکانس SMV IP65 . با توجه به درجه بالای محافظت، می توان از آن در فضاهای باز استفاده کرد. مناسب برای استفاده در صنایع غذایی. دستگاه هایی از این نوع در صنایع اتومبیل سازی و چاپ بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

این تجهیزات هنگامی استفاده می شود که شما نیاز به نصب دستگاه در حد ممکن داشته باشید. این نوع نصب اجازه می دهد تا کابل را در مسافت های طولانی نکشید.

فرکانس Lenze و Servo Invertors برای نصب کابینت کنترل:

دسته ای از اینورترهای lenze ac tech که بطور خاص برای نصب کابینت طراحی شده اند. با این کار امکان جمع آوری کلیه سیستم های کنترل در یک مکان ایمنی فراهم می شود.

به منظور صرفه جویی در فضا می توان یکی پس از دیگری نصب کرد. این گروه شامل سری زیر است:

اینورتر سری I900: این دستگاه ها برای کار در فرآیندهای پویا مناسب هستند. مناسب برای بهره برداری در خطوط تولید و بسته بندی در رباتیک نیز قابل استفاده است.

اینورترهای 9400 سروو: مجموعه ای از دستگاه هایی که برای کار در صنایع با مواد مداوم مناسب هستند. تجهیزات بسیار خوبی هستند که در مناطق بسته بندی و نساجی مورد استفاده قرار می گیرند.

مبدل فرکانس 500 Lenze: پیشرفت جدید یک محرک جهانی است که می تواند در طیف گسترده ای از صنایع مورد استفاده قرار گیرد، از استفاده  آسان و طراحی کاملاً جمع و جور برخوردار است.

8400 TopLine: هنگامی که دقت بالایی از کنترل لازم باشد درسیستم های پویا  به خوبی میتواند کار کند و به همچنین  قادر به برقراری ارتباط کامل با موتورهای همزمان است .

8400 Highline: وظیفه اصلی این نوع تجهیزات کنترل میباشد ،می توانید برای نظارت مناسب برای پر کردن و ذخیره سازی سیستم تنظیم کنیم .

8400 StateLine: برای کنترل عملکردهای ساده سیستم های صنعتی طراحی شده اند و  سیستم ترمز داخلی و عملکرد صرفه جویی در انرژی خود را دارند.

8400 BaseLine: دارای راه اندازی ساده ، قابل استفاده در سیستم های نقاله ، پمپاژ یا تهویه است و برای  محافظت از اضافه بار موتور نصب می شود .

SMVector NEMA 1 IP31 :NEMA مجموعه ای از دستگاه های دارای سیستم محافظت منحصر به فرد است و درایو فرکانس لنز از این نوع می تواند در نقاله ها یا در تولید مواد غذایی استفاده شود.

تعمیر اینورتر لنزه Lenze مدل EVS9326-ES با توان 18.5 کیلو وات

تعمیر اینورتر لنزه Lenze مدل EVS9326-ESV004 با توان 18.5 کیلو وات

تعمیر سرو درایو لنزه برای مشاهده بر روی لینک بزنید.

جعبه سرو درایو لنز 8400