لوگو برزین الکترونیک

برزین الکترونیک

تعمیرات تخصصی اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق

05136094055

09156506148

مشهد

سیدرضی44 پلاک353

تعمیر لیبل زن زمزم

دسته بندی پروژه ها

تعمیر لیبل زن زمزم
454
1 آوریل 2019

درباره دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن یا چاپگر برچسب که به آن لیبل پرینتر یا  دستگاه چاپ لیبل نیز میگویند،منحصراً برای چاپ لیبل (برچسب)بکار می رود.

البته اینکار را می توان با پرینترهای معمولی انجام داد ولی در چاپ در تیراژ بالا و روزانه این دستگاه لیبل زن است که بکار می آید. این دستگاه از رول لیبل خام و ریبون برای چاپ مداوم و سرعت بالا استفاده می کند .لیبل پرینترها عموماً در دو نوع رومیزی و صنعتی عرضه می شوند که نوع رومیزی آن برای فروشگاه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و نوع لیبل زن صنعتی آن برای تولیدی ها و اماکن صنعتی که چاپ بالایی دارند استفاده می شود

بر روی این لیبل ها مشخصات کالا و همچنین بارکد قرار می گیرد که این امر کار شناسایی و ردگیری کالا را سهولت می بخشد.

لیبل زن که در انواع مختلفی چون لیبل کاغذی، لیبل حرارتی و… موجود می باشند، لیبل پرینتر یا لیبل زن کاربرد بسیار متنوعی دارند به طوری که در فروشگاه ها، بانک ها، داروخانه ها، رستوران ها و بسیاری از موسسات اداری و تجاری کاربرد دارد.

خرابی های دستگاه لیبل زن:

هر دستگاهی که از آن استفاده می کنیم ممکنه با مشکلاتی رو به رو شود و نتواند به خوبی کار کند . در این شرایط بهتره متخصص تعمیرات جهت رفع اشکال دستگاه را بررسی و تعمیر کند .

در صورت بروز خرابی در سیستم دستگاه لیبل زن خود می توانید از طریق تماس، چت انلاین سایت یا مراجعه حضوری از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

عزیزان از شهرستان ها می توانند با هماهنگی، کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند.

تعمیر و راه اندازی دستگاه لیبل زن زمزم توسط مهندسین برزین الکترونیک در مشهد.