لوگو برزین الکترونیک

برزین الکترونیک

تعمیرات تخصصی اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق

05136094055

09156506148

مشهد

سیدرضی44 پلاک353

تعمیرات انکدر مدل تعمیر انکودر CEV65M

دسته بندی پروژه ها

تعمیرات انکدر مدل تعمیر انکودر CEV65M
371
28 دسامبر 2019

تعمیرات انکودر CEV65M

تعمیرات انکودر CEV65M در مشهد توسط تیم فنی مهندسی برزین الکترونیک با بیش از 10 سال سابقه تعمیرات.

با تیم تخصصی تعمیرات انکودر CEV65M را برای شما انجام میدهیم و نگرانی از بابت عیب یابی و حل مشکلات دستگاه ها نیست.

شما با یک تماس ساده میتوانید هماهنگی لازم را برای تعمیرات انکودر cev65m را انجام دهید,برای تعمیر انکودر CEV65M کافیست با ما در ارتباط باشید و با یک تماس ساده میزبان شما برای انجام پروسه تخصصی تعمیرات باشیم.

شرکت ما تخصص بالایی در زمینه تعمیرات انکودر CEV65M دارد و میتواند انواع ان را برای شما بازگردانی به چرخه تولید کند.

تعمیر انکودر CEV65M

تیم فنی مهندسی برزین الکترونیک انواع تعمیر انکودر CEV65M را در سری های مختلف و سایر برند ها نیز عیب یابی و حل مشکل میکند.

ما با بیش از 10 سال سابقه تعمیرات تخصصی میتوانیم انواع تعمیر انکودر CEV65M را در شرکت فنی مهندسی برزین الکترونیک انجام میدهیم و مشکلی از بابت عیب یابی دقیق این موارد نداریم.

برای انجام مراحل تعمیر انکودر CEV65M در تیم فنی مهندسی برزین الکترونیک نیازی به انجام کاری نیست فقط با ما در تماس باشید و هماهنگی لازم را برای عیب یابی انجام دهید.

بعد از دریافت دستگاه شما عیب یابی را اغاز میکنیم و با اعلام زمان هزینه و تایید شما تعمیر انکودر CEV65M را در مشهد توسط تیم برزین الکترونیک اغاز میکنیم.

نگرانی بابت قطعات معیوب نداشته باشید چون ما مشکلی از بابت تامیین قطعات نداریم و همچنین تجهیزات لازم را برای تعمیر انکودر CEV65M در کارگاه شرکت برزین الکترونیک داریم.

با کیفیت ترین و تخصصی ترین تعمیرات را با بهترین تجهیزات در شرکت برزین الکترونیک انجام میدهیم و نیازی به نگرانی و استرس از بابت راه اندازی دستگاه های شما نمیباشد.

تعمیر انواع انکدر CEV65M

برای تعمیر انواع انکدر احتیاج به چند تیم نیست و شما میتواید حتی با یک تیم تعمیر انواع انکدر cev65m را در شرکت برزین الکترونیک انجام دهید.

شما با یک تماس ساده تعمیر انکودر CEV65M  را آغاز میکنید و عیب یابی را با ساده ترین روش ممکن انجام دهید.

تعمیرات انکدر شامل

انکدر شامل قطعات و لوازم مختلف است که در تعمیرات تک به تک انها بررسی و عیب یابی میشود.

ما برای دقت بالاتر و تضمین کیفیت و راه اندازی درست و اصولی تعمیرات انکدر شامل قطعات مختلف را چک میکنیم و بعد از انجام این کار تعمیر انکودر CEV65M را برای شما آغاز میکنیم.

با یک تماس ساده با تیم تخصصی تعمیرات انکدر شامل هر قطعه معیوبی میتوانید با ما همکاری خود را شروع کنید و ما با یک عیب یابی ساده تخصصی ترین مشکلات قطعات مختلف را برای شما رفع خواهیم کرد.

بعد از انجام تک به تک لیست قطعات معیوب و تعمیر انکودر CEV65M ویدیو تست ان را برای شما ضبط و ارسال میکنیم.

بعد از تایید شما دستگاه را برای شما ارسال خواهیم کرد.

انکودر چیست و چه میکند ؟

انکودر یا رمزگزار (ENCODER) وسیله ی سنجش است که بازخوردی راارائه میدهد ،انکودر یک حرکت مکانیکی را به سیگنال تبدیل میکند تا بتونیم از سیگنال مشخصه های متفاوتی را بدست آوریم.
از انکودر در سروموتورها ،صنایع بسته بندی و دستگاه های صنعتی ،ماشین های CNC،ماشین های چاپ،ماشین های بسته بندی،ربات های صنعتی ،اسانسور ،جهت حرکت شفت ،اندازه گیری سرعت ،کنترل موقعیت و زاویه استفاده می شود.

وظیفه های انکدر ها

انکدرها از لحاظ ساختمان به خطی و چرخشی یا دورانی تقسیم می شوند.

انکدر ها از لحاظ تکنولوژی یا عملکرد به چهار دسته نوری(OPTICAL ENCODER) ،مغناطیسی (MAGNATIC ENCODER)،

خازنی( CAPACITIVE ENCODER) و مکانیکی (MACHANICAL ENCODER)تقسیم می شوند .

انکدرها از لحاظ نوع خروجی سیگنال به سه دسته نسبی مطلق افزایشی تقسیم می شوند .

شفت انکودر

نوعی فرستند و گیرنده نوری برای اندازه گیری دقیق زاویه چرخش و حتی سرعت چرخش در این دستگاه را شفت انکودر مینامند.

از جمله مهم ترین بخش های انکودر است که با عیب یابی دقیق میتوانیم مشکل این اندازه گیر  زاویه چرخش و سرعت ان به نام صنعتی شفت انکودر در تعمیر انکودر CEV65M نیز یکی از اساسی ترین  بخش ها است را بررسی میکنیم.

برای حل مشکل شفت انکودر نیاز است ان را برای ما ارسال کنید.

گیرنده نوری انکدر

گیرنده نوری از یک دستگاه ساطع کننده نور (LED)، حسگرهای عکس و یک دیسک به نام چرخ کد با شکاف ها (سوراخ ها) در جهت شعاعی تشکیل شده است و اطلاعات موقعیت چرخشی را به عنوان سیگنال پالس نوری تشخیص می دهد.
هنگامی که یک چرخ رمز متصل به یک شفت دوار مانند یک موتور می چرخد، یک پالس نوری بسته به اینکه نور ساطع شده از یک عنصر ساطع کننده نور ثابت از شکاف چرخ رمز عبور کند یا خیر تولید می شود.

تعمیر انکودر CEV65M این موضوع بسیار پیش می اید که گیرنده نوری انکدر ان که دچار مشکل می باشد رفع عیب میشود.

فرستنده نوری انکدر

از دیگر قطعاتی که مورد تعمیر انکودر CEV65M میشود فرستند نوری ان است.

قصد اینکه به صورت تخصصی درباره وظیفه این دستگاه توضیح دهیم رو نداریم اما در مراحل عیب یابی تعمیر انکودر CEV65M یکی از قطعاتی که مورد بررسی قرار میگیرد فرستند نوری انکدر است و در صورت مشکل نیز این قطعه هم برای شما رفع عیب میشود.

برای تعمیرات قرستند نوری انکدر با تیم فنی مهندسی برزین الکترونیک در تماس باشید.

خروجی انکدر

در بخش خروجی انکدر بعضا دچار مشکل است و تمامی مراحل دستگاه مشکلی ندارد اما در بخش خروجی خرابی دارد که در تعمیر انکودر CEV65M و دیگر برند ها میتوانیم بر حسب تجربه مشکل را پیدا کنیم.

برای تعمیرات خروجی انکدر در تیم فنی مهندسی برزین الکترونیک ابتدا انکودر خود را برای ما ارسال کنید و ما با عیب یابی دقیق خروجی انکدر و فرستند نوری و گیرنده و حتی شفت و در نهایت برد الکترونیکی مدار انکودر را نیز تست کنیم.

برای تعمیر انکودر CEV65M کافیست باما تماس بگیرید.

تعمیر مدار واسط و برد الکترونیکی انکودر

از جمله مهم ترین بخش هر دستگاه برد الکترونیکی ان است که در مراحل عیب یابی به ان مراجعه میکنیم.

برای عیب یابی دقیق هر دستگاه قبل از پروسه تعمیرات چه در مدار واسط و چه در برد الکترونیکی انکودر ان را عیب یابی و تشخیص میدهیم.

تخصص ما برد های الکترونیکی است و تمامی این مشکلات را در مرحله تعمیر انکودر CEV65M و دیگر برند ها و سری ها رفع میکنیم مدار واسط و برد الکترونیکی انکودر است.

تعمیرات انکدر(ENCODER CEV65M) شرکت توس چینی توسط مهندسین برزین الکترونیک

در عکس های زیر شما نمونه ای  تعمیرات انکدر(ENCODER CEV65M) شرکت توس چینی توسط مهندسین برزین الکترونیک انجام شده را میبینید و با چند نمونه میتوانید خیال خود را از بابت انجام تعمیراتراحت سازید.

برای تعمیر انکودر CEV65M در مشهد ابتدا با تیم فنی مهندسی برزین الکترونیک تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید تا ما با عیب یابی دقیق نسبت به رفع ان قدم برداریم.

تعمیرات انکدر(ENCODER CEV65M) شرکت توس چینی توسط مهندسین برزین الکترونیک ببینید.