برزین الکترونیک
تعمیرات تخصصی اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق
05136094055
09156506148
مشهد
سیدرضی44 پلاک353
09156506148
سیدرضی44 پلاک353
GL Guinard Lebrun GF15012
نوع دستگاه: ایرکاندیشن – دستگاه تهویه مطبوع هواپیما
شرکت سازنده: GL
مدل: GF15012
ظرفیت: 2.6kg/sec
سال ساخت: 2015
وزن: 6100kg
سرعت مجاز: 15km/h
ایرکاندیشن Air Condition یک سیستم تهویه مطبوع است که دمای یک فضای بسته را کنترل می کند. از آن برای خنک کردن یک ساختمان،وسیله نقلیه، هواپیما و … در تابستان و گرم کردن آن در زمستان استفاده می شود.
این نوع از تجهیزات تهویه هوا به شکل سیار در فرودگاه ها وجود دارند و عمل تهویه هواپیما را هنگامی که هواپیما بر روی سطح زمین قرار دارد انجام میدهند. این دستگاههای سیار تهویه هوا، از طریق داکتهای منعطف به کابین هواپیما متصل میشوند و به امر تهویه کابین هواپیما میپردازند.
تعمیر ایرکاندیشن زمینی هواپیما – فرودگاه هاشمی نژاد مشهد | برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر برروی آن بزنید.
تعمیرات تخصصی انواع دستگاههای تهویه صنعتی در برزین الکترونیک.
ایرکاندیشن صنعتی
چیلر تراکمی و مینی چیلرها
هواساز معمولی و هایژنیک
ایرواشر
اکونوپک
یونیت هیتر
اگزاست فن
پکیج یونیت
بویلر
فن کویل
…
جهت تعمیر دستگاه و ماشین آلات صنعتی در مشهد و سایر شهرها میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.
آدرس: مشهد – سید رضی 44 – پلاک 353
GL Guinard Lebrun یک شرکت فرانسوی است که در زمینه طراحی و تولید سیستمهای تهویه مطبوع هواپیما تخصص دارد. این شرکت در سال 1947 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر پاریس فرانسه قرار دارد.
GL Guinard Lebrun طیف گستردهای از سیستمهای تهویه مطبوع را برای انواع هواپیماهای تجاری و نظامی ارائه میدهد. این سیستمها شامل موارد زیر میشود:
GL Guinard Lebrun یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تهویه مطبوع هواپیما است. این شرکت به دلیل کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و نوآوری محصولات خود شناخته شده است.
برخی از مشتریان GL Guinard Lebrun عبارتند از:
تهویه مطبوع با استفاده از فرآیندی به نام تبرید کار می کند.
تبرید فرآیند حذف گرما از یک ماده است. در یک تهویه مطبوع، ماده ای که خنک می شود هوا است.
کمپرسور: کمپرسور گاز مبرد را فشرده می کند که باعث افزایش دما و فشار آن می شود.
کندانسور: کندانسور گرما را از گاز مبرد گرفته و آن را به مایع تبدیل می کند.
شیر انبساط: شیر انبساط فشار و دمای مبرد را کاهش می دهد.
اواپراتور: اواپراتور گرما را از هوای داخل جذب می کند و آن را به گاز تبدیل می کند.
مبرد سپس به کمپرسور باز می گردد و چرخه دوباره شروع می شود.
تهویه مطبوع مرکزی
تهویه مطبوع مرکزی نوعی سیستم تهویه مطبوع است که کل خانه یا ساختمان را خنک می کند.
از یک واحد خارجی بزرگ و یک سری کانال تشکیل شده است که هوای خنک را در سراسر ساختمان توزیع می کند.
تهویه مطبوع بدون کانال
تهویه مطبوع بدون کانال نوعی سیستم تهویه مطبوع است که کل خانه یا ساختمان را بدون استفاده از کانال خنک می کند. از یک واحد دیواری یا سقفی تشکیل شده است که هوای خنک را مستقیماً به داخل اتاق می دمد.
تهویه مطبوع پنجره ای
تهویه مطبوع پنجره ای نوعی تهویه مطبوع است که در یک پنجره نصب می شود. این یک واحد خودکار است که برای خنک کردن یک اتاق طراحی شده است.
تهویه مطبوع قابل حمل
تهویه مطبوع قابل حمل نوعی تهویه مطبوع است که می توان آن را از یک اتاق به اتاق دیگر جابجا کرد. این یک واحد خودکار است که برای خنک کردن یک اتاق کوچک طراحی شده است.
تهویه مطبوع می تواند راهی موثر برای خنک و گرم نگه داشتن خانه یا وسیله نقلیه شما باشد. با این حال، مهم است که از تهویه مطبوع به طور موثر استفاده کنید تا مصرف انرژی را کاهش دهید.
اهمیت تهویه مطبوع در هواپیما:
تهویه مطبوع در هواپیما نقشی حیاتی در آسایش و سلامت مسافران و خدمه پرواز ایفا میکند.
این سیستم وظایف متعددی را بر عهده دارد، از جمله:
کنترل دما: تنظیم دمای داخل کابین در شرایطی که دمای بیرونی میتواند به شدت متغیر باشد.
تأمین هوای تازه: تهویه هوای داخل کابین و جایگزینی آن با هوای تازه و تصفیهشده.
کنترل رطوبت: تنظیم رطوبت داخل کابین برای جلوگیری از خشکی هوا و ایجاد مشکلات تنفسی.
کنترل فشار: تنظیم فشار داخل کابین برای حفظ سلامتی مسافران در ارتفاعات بالا.
حذف بو و ذرات معلق: تصفیه هوای داخل کابین از ذرات معلق، بوها و آلایندهها.
هوای مورد استفاده در سیستم تهویه مطبوع هواپیما از دو منبع تامین میشود:
هوای فشرده شده
این هوا از موتورهای هواپیما گرفته میشود و پس از فشرده شدن، به داخل کابین هدایت میشود.
هوای خارجی
این هوا از طریق دریچههایی در بدنه هواپیما وارد میشود و پس از تصفیه، با هوای فشرده شده مخلوط میشود.
هوای مخلوط شده سپس از طریق یک مبدل حرارتی عبور میکند که در آن گرم یا سرد میشود. در نهایت، هوای گرم یا سرد شده از طریق دریچههای سقفی و کف کابین به داخل توزیع میشود.
کمپرسور: وظیفه فشرده کردن هوای گرفته شده از موتورهای هواپیما را بر عهده دارد.
واحد خنک کننده: وظیفه خنک کردن هوای فشرده شده را بر عهده دارد.
واحد گرم کننده: وظیفه گرم کردن هوای فشرده شده را در صورت نیاز بر عهده دارد.
فیلترها: وظیفه تصفیه هوای ورودی به کابین از ذرات معلق، بوها و آلایندهها را بر عهده دارند.
دریچهها: وظیفه توزیع هوای گرم یا سرد شده در داخل کابین را بر عهده دارند.
آسایش و سلامت: تهویه مطبوع با تنظیم دما، رطوبت و فشار داخل کابین، آسایش و سلامت مسافران و خدمه پرواز را تضمین میکند.
ایمنی: تهویه مطبوع با حذف بو و ذرات معلق، کیفیت هوای داخل کابین را ارتقا میدهد و خطر ابتلا به بیماریهای تنفسی را کاهش میدهد.
عملکرد: تهویه مطبوع با تنظیم دمای داخل کابین، عملکرد سیستمهای الکترونیکی و تجهیزات هواپیما را بهینه میکند.
در برخی از هواپیماها، مسافران میتوانند دمای هوای دریچههای سقفی را به طور جداگانه تنظیم کنند.
در صورت احساس ناراحتی از دمای داخل کابین، میتوانید از مهمانداران درخواست کمک کنید.
تهویه مطبوع هواپیما میتواند باعث خشکی پوست و چشم شود. برای جلوگیری از این مشکل، میتوانید از کرم مرطوب کننده و قطره چشم استفاده کنید.
هوای داخل هواپیما از دو منبع تامین میشود:
هوای فشرده شده: این هوا از موتورهای هواپیما گرفته میشود و پس از فشرده شدن، به داخل کابین هدایت میشود.
هوای خارجی: این هوا از طریق دریچههایی در بدنه هواپیما وارد میشود و پس از تصفیه، با هوای فشرده شده مخلوط میشود.
با وجود تصور رایج، هوای داخل هواپیما به طور مرتب تصفیه میشود و از بسیاری از مکانهای عمومی دیگر تمیزتر است. سیستم تهویه مطبوع هواپیما مجهز به فیلترهای HEPA است که میتوانند تا 99.97% ذرات معلق، بوها و آلایندهها را از هوا حذف کنند.